torsdag 25. februar 2010

Travle tider...

Fikk ikke oppdatert så mye her mens Nilsepus var på besøk. Han kom på tirsdag, Marit hadde han med seg. Vi var her en stund, så Nils skulle kjenne seg igjen fra sist besøk han hadde. Etter han hadde falt litt til ro dro jeg og Marit på shopping :) Første stopp var stoff og stil. Kjøpte litt småtteri. Noen knapper, litt stoff og slikt man tror man trenger, men som mest sansynlig bare blir liggende. Kjekt å ha!

Neste stopp var Heimdal og purple pain. Tatoveringen min har blitt litt grå og ikke så jevn i streken, og det måtte fikses litt på. Det var fortsatt ikke vondt å få tatovering, men litt ømt etterpå, og særlig da vi gikk rundt i butikkene. Var innom noen butikker rundt city syd (ekstra leker og europris) Etter dette stakk vi innom nardosentret så Marit fikk kjøpt seg kontantkortabonement på mobilen, da hun var uten mobil.

Så bar det hjem for tante. Marit dro å hentet Maya i barnehagen, de skulle til Vega på onsdag. Nils var glad og lykkelig over å se meg. Utrolig så mye hengivenhet den katten viser. Både når jeg har stått opp om morgenen, og når jeg har kommet hjem fra jobb har han stått klar ved enten gangdøra, eller soveromsdøra og har malt så det har durt i hele leiligheten. Han er glad i nærhet, og ligger gjerne helt inntil (helst ikke på fanget, men inntil fanget) og han liker å kunne ta seg noen turer for å inspisere leiligheten.

Han hadde med seg to små katteleker da han kom. I tillegg kjøpte jeg en pakke med fem leker til 10 kr på biltema. Da jeg skulle kjøre han til mamma og pappa i dag fant jeg bare en ball og to av de biltemalekene. Jeg har krøpet rundt på gulvet (det er lov å le når man ser det for seg...) jeg har lett bak og under sofaen, bak tv'n og bak, under og oppi stort sett alt, men lekene er søkk borte... Rekner med jeg finner de igjen når jeg skal pakke sammen og flytte.

Uansett, så ble det utrolig tomt her nå som han har dratt. Han er pratsom, selskapssyk, leken og veldig kos.

Og når det kommer til OL så går det veldig bra. Norge vinner masse, og det liker vi selvfølgelig. Jeg følger jo med, og må jo se stafetter og slikt, men det som kanskje fasinerer mest er curlingen. Det er nok mest på grunn av at det er et strategispill. Man må tenke, planlegge og gjennomføre. Når det kommer til langrenn teller det mest hvilken fysisk form du er i, men i curling er det mye tankevirksomhet... Og det fenger meg.

I morgen skal jeg på hyttetur med Lisa og Trude. Lisas familie har hytte på Storlien, så vi drar dit etter jobb. Jeg har ennå ikke begynt å pakke, og det er vel langt over leggetid, så jeg bør vell prioritere det fremfor å skrive her egentlig. Skal bli godt å komme seg hjemmefra og bare slappe av ei helg. I tillegg kommer Nils hjem fra Tyrkia natt til søndag, og det blir vel koselig å se han igjen også, og hørehva han har opplevd i Tyrkia, og se hva han har kjøpt med i gave (det er jo viktig å få gave fra folk som er ute og reiser :p )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar