fredag 5. mars 2010

En vinter er snart over...

Blir ikke så ofte jeg får oppdatert. Det skjer lite, og det lille som skjer er vel ikke av all verdens intresse for folk flest. Det går i jobb, soving og trening. Det nye er kanskje at jeg og Maria har blitt enige om å trene litt mer sammen. Fint for min del å ha noen avtalter om trening, for da er jeg nødt til å komme meg opp av soffaen og få rørt på rompa. Det gjør jo bare godt. I morgen er det lørdag, og da skal vi prøve oss på step kl halv ti på morgenen... Jeg har aldri dagvakt på lørdager, så det passer bra å ha dette som en fast avtale med Maria. Så kan vi trene en dag til pr uke :)

Av andre ting som skjer så var vi på tur til Storlien forrige helg. Jeg, Lisa og Trude kjørte oppover til Lisas hytte på fredagen. Vi var der til søndag. Fredag koste vi oss med litt god mat og et glass vin, lørdag var det Åretur. Det gikk selvfølgelig med en del penger på butikkene. Jeg har syns det er så gøy å kjøpe ting der som de ikke har hjemme. Det ble litt godteri, litt mat og noen vinflasker. I tillegg hadde jeg med handlelister fra både den ene og den andre, og det er jo kjekt å kunne kjøpe med ting folk vil ha når vi allikavell er på tur.

Resten av uka har gått med til jobbing, men det er ikke så intressant å skrive om her...

I helga har jeg fri. I dag har Marit, Maya og jeg vært og hilst på Lise og Ivans siste tilskudd til familien, lille Isabell. Utrolig søt, og veldig lik storesøsknene sine. Kjempesøt selvfølgelig.

Dagens kjipe melding kom fra mamma i dag. De er på hytta i helga, og skuteren er desverre blitt stjålet. Politiet er varslet, men det spørs da om det er mulig å finne den. Utrolig frekt av de som har gjort det å ikke respektere andres eiendom. Håper bare de enten finner den snart, eller at den blir erstattet av forsikringen... Påska er jo heller ikke så langt unna, og det er utrolig greit å ha den for å få varer opp på hytta da.

Når det kommer til overskriften for innlegget, så sier det seg vel litt selv. Vi har nå kommet til mars måned, og sola har virkelig vist seg frem de siste dagene. Nå er det fortsatt ikke noe tempratur å snakke om ute, men når man sitter inne i bilen eller ved vinduet, så varmer det faktisk litt, så vårfølelsen er absolutt tilstede. Synd med all den snøen egentlig. Jeg har kommet så langt ut i året, at jeg syns snøen kan holde seg til fjellet. Det er godt å kunne gå en skitur, men det er ikke det samme å traske rundt i Trondheim sentrum med høye brøytekanter lengre... Var liksom koselig før jul det. Men nå er det i allefall ikke lenge til våren er her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar