mandag 15. februar 2010

Ny uke, nye muligheter.

I helga har vi feiret mamma, som seg hør og bør på en morsdag. Jeg, Marit, Maya og pappa laget middag til mamma kom fra jobb. Vi lagde ikke bare middag, men muffins og brownies også. I tillegg var vi på besøk til farmor og farfar før middagen ble lagd. Farmor ga meg et vognteppe... Lurer på om det var noe slags hint egentlig...

I helga startet også OL i Vancouver. Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre karriere som aker i OL. Det ser ut som en sport som passer meg bra. Ser ikke ut som de har noe behov for kondisjon da, og det er jo lovende når jeg ikke har det. Kan jo være at tyngde er et pluss også, slik at man får mer fart. Samtidig så ser det ganske skummelt ut. Det var jo en fra Georgia som døde under trening her dagen før OL startet, så helt risikofri sport er det nok ikke. I tillegg går det dritfort, og det passer kanskje ikke meg, pysete som jeg er...
Kanskje jeg heller skal satse på curling? Det ser også ut som en sport for min kondis. Og jeg kan vel ha en pluss på konsentrasjon der? I allefall gjør jeg det bra på shuffleshalk på muppetsspillet på playstation... haha!

Nå sitter jeg egentlig å venter på at klokken skal bli nok til at jeg kan lage mat og dra på jobb :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar