lørdag 6. februar 2010

Frihelg :)

Jeg har frihelg. Kjempedeilig etter å ha jobbet åtte dager i strekk. Forrige uke hadde jeg arbeidshelg, og på onsdag, da jeg egentlig hadde fri, hadde jeg ekstravakt, så nå har det vært veldig mye i strekk. Men det er greit å jobbe en del ekstra også, for jeg har jo det oljesluket av en bil også, som skal fikses (forhåpentligvis) i løpet av uka. 

Ellers er det ei rolig helg dette. Torsdag var jo kinodag, og i går var det bare avslapping med finale i korslaget og thaimat sponset av Nils. Vi kjøpte biff med grønnsaker og cashewnøtter som var nyyyyyyyydelig, og inbakt kylling med sur-søt saus. Namme.  Korslaget var kjempebra :) Jeg hadde håpet "team Bjarne" skulle vinne for jeg syns de har gjort det jevnt over best i løpet av sesongen (eller kanskje det bare var patrioten i meg som slo inn) og i tillegg hadde de den witch-witch medleyen som var helt utrolig bra! men team Åges versjon av "Bohemian Rhapsody" var kjempebra også, så det var absolutt en verdig vinner der. 

I dag har tiden gått med på litt klesvask, litt vasking av kopper og kaseroller (heldigvis har jeg oppvaskmaskin) og rydding av stue. I morgen får jeg nemlig storfint besøk av mitt lille "tantebarn": kattepusen Nils. Han skal være med tante til dyrlegen for å få vaksinen sin siden jeg har fri. Jeg har avtalt med Marit at dette er greit, for jeg får tross alt lånt bilen hennes når min egen er på verksted. 

I kveld ligger det an til pizza, grand prix, og muligens en dvd eller noe. Skal se om jeg har en eller to jeg ikke har sett. Driver jo og får slikt fra homeenter (må bare huske å melde meg ut derfra)

I morgen skal jeg hente mamma og pappas bil, og låne den når min sluker olje, for så å dra på Lundamo til Marit, Maya og lilleNils. Jeg har anbefalt Marit å dra på kino og se avatar, og jeg skal stille som barnevakt mens hun er i byen :)  koselig å få litt tid alene sammen Maya også :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar