søndag 21. februar 2010

Ei engasjert søster :)

Marit har lest bloggen min, og hørt mine synspunkter ang stakkar Tom (se innlegget om space oddity om det er vanskelig å huske hvem Tom er)
Marit har brukt utrolig mye tid og energi for å hjelpe meg å finne ut av hva som skjedde med Tom. Og hun har vell lyktes med "mission Tom" kan jeg gledelig konstantere, for Tom er med oss.. I allefall virker det som om mange har tenkt på han.

Jeg kommer noek til å følge temaet "major Tom" videre her i bloggen. Må bare sortere all infoen først :p Det kommer, for dere som er spent, og har hatt vondt av Tom de siste dagene... Tom er i manges tanker :)

Jeg har hatt arbeidshelg, og det har egentlig vært helt greit. På tirsdag skal jeg bare kose meg, shoppe og slappe av med Marit, og det skal bli utrolig koselig. Før, da Marit bodde i England,s å ventet jeg på den dagen hun kom hjem, og vi kunne møtes på en felles fridag, og bare kose oss sammen. Gå på kafè, shoppe, eller bare sitte et sted å prate. Dagen da hun flytta hjem kom, men vi har ikke fått vært så mye bare oss to. Man tenker alltid at man skal få tid til å gjøre ting sammen, men plutselig har det gått en mnd, eller et år, men nå på tirsdag blir det :) Marit, Maya og Bjørn skal reise til Vega på onsdag også, så det blir ikke noe heldag på oss, men vi skal kose oss som bare det de timene vi har.

Tror Marit kommer hit med Nils på tirsdag, for han skal kose seg til tante frem til torsdag, mens familien hans er på Vega.

Det kommer sikkert mer om Nils i løpet av uka vil jeg tro :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar