fredag 19. februar 2010

uka e snart over..

De fleste gleder seg sikkert til helg. Jeg har arbeidshelg. Helt greit, men det er ikke det som gjør helga mi suveren nei...

Det har ikke skjedd så innmari mye her. Norge har tatt et par OL-gull. En velfotjent gratulasjon til Marit Bjørgen for sprintgull. Det var kjempespennende. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se på, men endte opp med å stå på kne i sofaen med langt fra hvilepuls.



I går, den 18. hadde mamma bursdag, så da var hele familien samlet til middag og kaker på Brekkåsen, og da fikk vi med oss gull i skiskytning for både damer og herrer, så nå begynner vi vel å gå forbi svenskene på medaljefronten (det er jo det som er viktigst) Når det kommer til bursdagsfeiringen så må jeg fortelle om Maya. Hun hadde vært sååå flink, og klippet ut et bilde av seg og mimmi som hun hadde limt på et ark, og limt litt fjær og glitter rundt. I tillegg hadde hun skrevet en hilsen på konvolutten bildet lå i. Sto noe slikt som "til mimmi, gratulere fra Maya" Og alt var fult leselig. Hun har blitt så flink til å skrive, og tante er så klart veeeeldig stolt :) Maya hadde også hjulpet til å pynte kake. Pappa er bløtkakebakemesteren i huset, og mamma tar jobben med å fylle og pynte kaka. I går fikk mamma hjelp av Maya. Kaka ble så fin med krem og jordbær.

I går var jeg en tur til osteopat. Jeg har slitt med stiv nakke/skuldre de siste to år, og osteopaten er fantastisk flink, og har nesten løst opp i alt nå :) Etterpå var jeg og bestilte time til å fikse opp tatoveringen. Skal dit på tirsdag. Jeg har en tatovering på høyre ankel. Det er Marit som har tegnet den, og den forestiller en drage. Marit ga meg tatoveringen til 30-årsdagen min, og det er litt spesielt å ha noe som hun har tegnet og betalt. Jeg skal få den farget opp, da den har blitt ganske grå, og i tillegg skal de rette litt på et par streker (den består egentlig bare av et par streker, så de skal fikse på de delene av strekene som er blitt litt tynne) Det er en veldig enkel tatovering, og den ligger på en veldig slitasjeutsatt plass, så det var forventet at jeg måttte fikse den. Vi har vel planer om Tyrkiatur i sommer også, så det er greit å få det gjort nå, så den er klar til sommer og sol :) Bilde kommer når tatoveringen er fikset.

Nå er jeg straks klar for arbeidshelg. Ikke favoritthelga, men det går da fort, og jeg har fri på tirsdag og får brukt dagen sammen søstra mi :) Det er lenge siden, og det blir kjempekoselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar