fredag 19. mars 2010

Langhelg :)

Jeg har friiiii :) I dag er det fredag, og første fridag, og jeg skal ikke på jobb før onsdag. Ikke sånn at jeg ikke trives i jobben min, men det er mye å gjøre, og av og til er det bare godt å ha noen fridager.

Dagen i dag har gått fort. Kl er allerede 12, og jeg har vasket og ryddet kjøkkenet, tatt ned rene klær fra stativet, og skal nå til å rydde og vaske stua. Godt å ha slikt gjort før helga starter, og godt å slippe å sitte hele helga å tenke på rotete leilighet som skulle vært vaska.

I helga er egentlig planene klare. Helga skal gå med til å feire verdens beste storesøster, som blir hele 32 år på mandag. I morgen er det Indisk aften på Lundamo. Jeg har vært meeeeeeget skeptisk til indisk mat, så dette kan by på noen utfordringer. Skal prøve å huske å ta med kamera, så jeg kan få tatt noen bilder. Søndag er det vel familiegreie med kaffe og kaker, og mandag er selve dagen. Vet ikke om Marit har planer om å ha en tredagers feiring, men i allefall skal det feires :)

Gratulerer samtidig Bjørn med dagen som var i går :) Han skal også feires på lørdag :)

Planene jeg hadde for dagen var vasking og rydding av heimen, og det bør jeg vel strengt tatt fortsette med nå :p Kan ikke bruke dagen på blogging når jeg har tusen andre ting å gjøre... Utrolig hvor avhening man blir av pc og internett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar