mandag 22. mars 2010

mandag -mamamamandag

Fri i dag også :) Liker denne siste uka :p Nei da, jeg trives på jobb også, men det er noe med å få langfri og samtidig være sååååå heldig med været :D

Lørdagens feiring av Marit og Bjørn ble avlyst pga farang hos Marit.Ikke noe gøy å ikke kunne ordne den kvelden hun hadde gledet seg til og forberedt så lenge, men sånt skjer. Vi satser på en Indisk aften senere vi :)

I går våknet jeg tidlig til at det var søndag, men lørdagskvelden ble temmelig kjedelig så jeg la meg vel tidlig også da :p Sto opp, spiste litt og satt og så ut på sola. Ble enig med meg selv om at dette var dagen for å komme seg ut i frisk luft :D Snakket litt med Bente på facebook, og vi ble enige om å gå tur sammen :) Etter en dusj kjørte jeg opp til Kvål. Richard og Bente hadde kjøpt seg nye fine fritidsklær, som selvfølgelig måtte testes ut. så vi gikk fra Bente og Richard og opp langs Benna. Gikk på veien da, og noe av det beste jeg vet er når grusveien gir etter når jeg er ute og går :D da er våren igang, og jeg liker det :D

Vi var ute i over en time, og sola varmet :) Kjempedeilig :) Etter middag var det på tide å få feiret Marit. Hadde fått melding fra henne før på dagen om at hun var i toppform og at vi var velkomne på kaffe og kake. Marit fikk kjempemye fint av gaver. Bl.a fikk hun et vevd åkle som moren til Bjørn har lagd selv. Den var så fin at jeg svært gjerne skulle hatt den selv :) Hun fikk også en sånn greie til å sette i en stol, som masserer ryggen. Den var med varme, og ble grundig utprøvd :) Blir nok å låne den neste gang jeg skal til Marit på besøk også tenker jeg :p

Nå er det egentlig i dag Marit har bursdag da, så jeg benytter anledningen til å ønske verdens aller beste søster gratulere med dagen! Er utrolig glad i og stolt av søsteren min, og håper hun får en kjempefin dag i dag :D

Ja og helt på slutten er det vel verd å nevne at pappa har fått tak i en ny(ere) snøskuter, så vi kommer oss på hytta i påska i år også... Denne gang ble det en lynx med el start og revers. Rekner med den går som ei kule (eller vi kommer oss i allefall frem dit vi skal)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar