torsdag 11. mars 2010

snart ny helg :)

Da var en ny uke snart over. Det er allerede torsdag, og uka har egentlig gått fort. Helga var litt merkelig. Søndag var jeg til Nils. Vi skulle til Bente og Richard for å se litt på priser på tyrkiatur, se fotballkamp, se bilder fra Tyrkia og ikke minst kose oss og prate sammen. Nils var ikke helt bra i magen på søndag. Sprang på do i ett kjør, og lå og sov i mellom. Jeg gikk etter og vasket doen med klorin, og satset på at han bare hadde spist noe han ikke burde.

Han var i grei form utpå dagen. Jeg dro ned til Melhus for å kjøpe wiet wokmat, og vi spiste. Etterpå kjørte vi ungene hjem til sin mor. De skal være der denne uka. Så dro vi til Kvål. Bente hadde laget muffins med jordbærmelis. Kjempegode. Hun hadde vært på søstrene Grene og kjøpt silikon muffinsformer, og jeg tror jeg må ta meg en tur dit jeg også. Fotballkampen gikk bra, Rosenborg vant, og det var vel som alle ønsket :) Etterpå snakket vi om Tyrkiatur. Vi har tro på at det ordner seg :)

Natt til mandag våknet jeg av at jeg hadde vondt i magen, og dermed var jeg igang med farangen. Ikke så mye intressant å fortelle om farangen egentlig, for alle vet vel hvordan dette foregår :p

I går var jeg ute for første gang. Jeg var ute og leverte bilen min hoss Ståle og Tommy, gikk opp til Marit og hjalp henne med å sortere ut en hylle med plakater på jobben hennes. Etterpå dro jeg en kort tur hjem før jeg hadde en avtale med osteopaten min. Tommy ringte og fortalte at han ikke kunne fikse bilen, så jeg måtte, etter å ha hentet den, Dra opp til møller bol for å høre om de kunne hjelpe meg. De skal ha 6000 for jobben, men det må gjøres, så jeg får bare bite i det sure eplet og leve litt fattigslig fremover. Veiavgifta kom jo også nå, så denne mnd blir det ikke handlet mye ekstra...

I dag skal jeg hente Maya i barnehagen, for så å dra på Løkjbakken og lage middag til Marit kommer hjem med Laura og Simon. det skal bli koselig å treffe Laura igjen, og spennende å møte Simon. Han har jeg ikke møt før. Jeg har arbeidshelg, så det er i ettemiddag og på mandag jeg har mulighet. Laura har ønsket seg tur til Tjønnhaugen, så vi får se om det er mulig å få lånt en snøskuter for å komme seg opp :)

Jeg har (pga farangen) ikke vært på jobb på en uke nå, og gleder meg faktisk til å ha arbeidshelg denne gangen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar