tirsdag 10. august 2010

Reisebrev del 7

Siste kvelden her i Mahmutlar for denne gang. De siste par dagene har ikke vært helt på topp hva mage og form angår. Nils lå stort sett i hele går med feber og diare, jeg var kvalm og hadde diare. Bente var over det værste, men ikke 100%.

I natt hadde jeg skikkelig vondt med kramper i magen og smerter i ryggen (rekner med at ryggsmertene kom av mageviruset, da jeg bruker å få vond rygg når jeg har virusinfeksjon) Jeg har hatt mye vondt i magen, men dette overgikk det meste. Jeg måtte vekke Nils og forsikre meg om at han hadde telefonnr til legevakten i tilfelle jeg måtte dit en tur. 600 mg ibux og en halv time senere gikk det litt bedre og jeg fikk noen sårt tiltrengte timer med søvn. Bente har heldigvis vært i bra form det siste døgnet.

I dag har det vært marked utenfor blokka, så vi har fått handlet inn siste rest av gaver, og ting til oss selv. Vi har ikke vært i toppslag eller hatt noe strålende matlys, men vi har både handlet, badet og solt oss, så ting går fremover. Merkelig hvor mye hjemlengsel man får når man ikke er i form...

Ellers har ettermiddagen gått med til å vaske og gjøre klar leiligheten. Vi blir hentet av NormannTykria før kl 12 i morgen, så vi ble enige om å ha minst mulig å gjøre før avreise.

Etter et par timer med hodet i vaskebøtta, dro vi ned på Malibu for å spise middag (vi hadde tross alt vasket ovnen, så vi kunne ikke lage mat selv). Bente fikk feiret 31-årsdagen sin med gratis drink og kake etter middagen -kjekt å ha bursdag når man er på ferie;). I tillegg ble det dansing av macarena og litt tyrkisk folkedans.

Det hjalp utrolig på formen med litt mat, og vi håper formen er bra i morgen, og at det ikke tar 4 mnd å få tilbake matlysten slik det gjorde etter at jeg og mamma spiste paella på Mallorca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar