lørdag 24. juli 2010

Ferietid :)

Endelig kom ferien til meg også. Etter å ha vært på jobb i hele sommer, kan jeg vel si at motivasjonen på jobb den siste uka ikke har vært helt på topp. Man gjør jo uansett det man skal på jobb, men arbeidslysten var ikke helt der den til vanlig er.
Mayas dåp gikk greit for seg :) jenta var knallflink i kirka, og kjempesøt i kjolen etter mamma og med sommerknær :D



Så kom som sagt ferien :) Den startet i går for min del, og i dag kom finværet for fullt, så nå har vi grillet og kost oss. Jeg har begynt å finne frem litt småtterier til turenm da vi reiser til Tyrkia på onsdag. Foreløbig har jeg kjøpt meg et par topper og en capribukse, et par rør med idoform og en pakke immodium (føre var som vanlig hehe) Jeg kunne godt tenkt meg et par singletter, men alle man får kjøpt er så tettsittende, så jeg har ikke funnet noen som jeg føler er greie å ha med. Satser på å ta med meg både fotoapparat og kabler, så kanskje man kan få blogget litt med bilder underveis for de som leser og ønsker å følge med...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar