søndag 5. august 2012

Nærkontakt med en hai

Så var det på tide å blogge litt igjen. I dag er det søndag, og vi har snart vært her en uke allerede. Jeg er nede i faktor 15 og skillet har allerede kommet, selv om det er begrenset med tålmodighet til å ligge i sola blandt reisefølget mitt. Det er helt greit altså. Ikke alle har samme intresse for soling. Jeg har ikke kommet hit for å sitte på hotellrommet, og ligger heller ute :) koser meg enten jeg ligger alene eller om de andre er med.

På fredag dro vi til en resturant litt utenfor partygata. Vi erfarte i fjor at det var billigere. Der vi var på fredag hadde de hai på menyen, noe jeg måtte smake. Kristoffer hadde lyst til å smake, men siden fisk er litt farlig å spise for en 14-åring, bestilte han biff, og fikk litt hai av meg. Tror ikke det falt i smak, selv om han var stolt over åmha prøvd. Jeg syn hai var knallgodt. Jeg smakte biff, men skal vi tilbake vil jeg heller ha hai en gang til. Nyyydelig snøhvitt fiskekjøtt. Tror jeg velger annet tilbehør neste gang, for de ovnsstekte potetene var litt dvaske.

Ellers var vi et par timer på stranden i går. Det var fryktelig folketett og så varmt at lufta sto stille. Vondt å gå i den varme sanden, men godt å bade i sjøen. Kveldene går med til drinker, ludo, gåturer og nå i kveld fotball og håndballkamp (en bar- to tv'er og to kanaler). Nils får sett RBK mot ett eller annet lag, og jeg får sett norge-spania :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar