fredag 7. desember 2012

En glemt blogg...

Da er jeg tilbake på bloggen, etter å ha hatt litt "bloggtørke" de siste mnd. Jeg hadde store planer om å fortelle hvor fantastisk det var å være tilbake i Mamaia, Romania. Nils ble syk i Bulgaria, og ferien ble nok litt amputert for hans del. Han var innlagt på sykehus da vi kom hjem, og har slitt litt etter dette også. Han er nå sykmeldt på tredje uken tror jeg.

Når det kommer til jobb har jeg fått en del nye utfordringer i det siste. Jeg er blitt "forfremmet" til gruppesykepleier, og får i allefall utfordringene jeg trenger. Jobben min er flott. Jeg trives veldig godt, og selv om jeg til tider er sliten er det fint å få jobbe med mennesker.

Storm har det bra. Han har vært utekatt store deler av høsten, og ser ut til å trives med det. Han fortjener det bedre en å være inne i en trang leilighet syns jeg, så jeg har kjempedårlig samvittighet for å holde han inne.

Nå er jo desember her, og det har vært en aldri så liten kuldeperiode her i Trøndelag. Gradestokken har vist -15 grader jevnt over, men det har vært lite snø, så det er nok mange gnagere som desverre har måtet bøte med livet

Jeg har fått opp adventstjerna i vinduet, men mangler ganske mye motivasjon for å bli ferdig med vask og renhold til jul. Jeg har følt meg helt utslitt og nesten litt nedfor (feil å si nesten. Jeg har følt meg skikkelig nedfor), men sånn er det gjerne om høsten for min del. Noe skal man slite med. Heligvis kom snilleste Bente med adventskalender til meg, så jeg får i allefall kost meg en del før jul :) Gaver er enten i boks, eller blir det når lønna kommer. Jeg har igjen noe småtteri, og et par som må sendes. Ellers er jeg ferdig med alt av planlegginger i allefall. Og ikke minst har julekortene begynt å komme inn. DET er noe jeg setter pris på det! Utrolig hyggelig å få kort i posten!

Jeg tror dette blir dagens blogg, så får jeg heller ha som mål å skrive litt om mine gjøremål og hva jeg har for meg nå fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar