torsdag 10. mai 2012

Der var vist våren over...

Og sommeren har begynt, uten at jeg har skrevet et eneste innlegg her. Makan til sløvhet.

Nakken er fortsatt vond. MR viser prolaps uten nerveklem, og jeg kommer vist til å ha vondt et års tid fremover før det begynner å bli bra.
På treningsfronten har jeg og Maria begynt å jogge, og det er helt greit :) Ønsker meg nye joggesko da, men med en mnds tid til bursdag så krysser jeg fingrene for at jeg har en snill familie :)

Jeg har også et annet prosjekt på gang. Jeg har innvistert i en del CND shellac, hybridneglelakk, og Marit, den knuppen hjelper meg med å skaffe en UV-lampe. Nå blir det fransk manikyr på alle som vil (betale) :p

Ellers var jeg hos legen i forrige uke. Stoffskiftet mitt er på utur, så da er det på igjen med levaxin. Håper bivirkningene holder seg langt unna denne gangen. FIkk også ny resept på B12, så nå tror jeg det blir slutt på å sitte i halvsvime i sofaen om ettermiddagene.

Om 9 dager reiser hele familien til Rhodos. Pappa blir 60 år, og vi feirer dagen der :) Det skal bli kjempedeilig :) Juhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar