torsdag 23. februar 2012

tanker på en torsdag.

I dag har jeg fri, som vanlig før arbeidshelg. Dagen brukes til å rydde og vaske leiligheten til helgen. Det tar jo i utgangspunktet ikke så lang tid, helt til jeg får ideen om å rydde klesskapet *knegg* Så nå har jeg stua full av trådkurver, klær og ei forvirra katt. Jeg liker å ha lyd rundt meg, så radioen har stått på, og jeg har sett film eller ikke sett da, men latt den stå på for å ha bakgrunnslyd :)

Jeg og Maria har vært flinke til å trene i det siste, og var på trening i går kveld. Jeg har lastet ned "runkeeper" app på iphonen min, og den registrerer aktiviteten min :) Kjempegøy å "Måle" treningen man gjør :)

Jeg hadde en plan om å ut å gå tur i dag, da med iphone i lomma, men det er så holkeføre at om jeg skal trene på noe vis tror jeg det blir 3T i steden. Får se hva klokken er når jeg er ferdig med kleskapet, og har fått dratt over gulvene her. Kjenner på magen at det begynner å bli på tide med noe middagsgreier snart også, og i dag blir det en panert kyllingfilet med noe attåt. Kanskje grillet paprika og ris eller noe. sunt og godt :)

Ellers er det vinterferie for skolebarn. Marit og Maya er hjemme med feber, og selv om det betyr at en del planer må avlyses, så håper jeg de koser seg som best de kan.

Forrige helg hadde mamma bursdag -hipp hurra, og gratulerer på etterskudd.
Bente er i Gausdalen og koser seg med kjæresten sin -Hurra for det!

Nå skal jeg fortsette med ryddinga mi. Jeg har vel en god del klær som frelsesarmeen egentlig fortjener å få. Vi får se hvor slitt ting er, for de får kun det som er brukbart. Resten går i søpla. Jeg har faktisk funnet igjen klær jeg kjøpte da jeg flyttet til Levanger i 1999, så jeg tror jeg har litt seperasjonsangst, og tendensen til "hording" *knegg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar