tirsdag 15. mars 2011

Storm 1 år!

I dag har Storm bursdag. Jeg kan ikke tro at jeg for et år siden fikk beskjeden om at han var kommet til verden. Om 7 uker er det et år siden jeg og Trude kjørte til Oslo for å hente de to søte små. Jeg vil tro Chilli har det bra i dag også, selv om de kanskje ikke vet at han har bursdag i dag.

Siden det var så lenge siden jeg har hatt familien på besøk, så ba jeg mamma, pappa, Marit og Maya på pizza i går for å "feire" Kjekt med en god grunn til å lage mat og treffes.

På fredag som var ble farmor 80 år, og lørdag var det tid for feiring. Vi var på Høvdingen og spiste svinestek, og på Søberg og drakk kaffe. Koselig å få prate litt med Stephanie og Nathalie igjen :) De begynner å bli så store, og Stephanie har blitt så reflektert. Jeg syns så klart det er gøy at hun ønsker å gå sykepleien. Hun trivdes godt med praksis på sykehjem, og det ser ut til at helsefag er veien hun ønser å gå :)

Ellers er det lite spennende som skjer. Jeg føler veldig på at jeg og Nils har sklidd veldig fra hverandre. Vi har veldig dårlig kommunikasjon om dagen, og man må vel være villig til å jobbe for å få ting til å fungere. Det er ikke nok med en som jobber heller, så da får vi se hvas om skjer i framtiden. Til så lenge har jeg det bra med å ha så mye alenetid også. Jeg har masse venner som er sosiale, så det store savnet etter å ha noen der hele tiden blir det heller ikke.

Fant denne sangen på youtube. Syns det var så bra tekst på den :)

http://www.youtube.com/watch?v=M8TKpoy804s

1 kommentar:

  1. Grattis me dagen te storm!
    Pizza å muffins va kjempegodt i går!

    SvarSlett