onsdag 16. februar 2011

Vinterferie

Jeg ble liksom ikke helt bra etter forrige innlegg, så jeg måtte krype til korset og oppsøke lege for å få meg en sykmelding. Heldigvis har jeg en kjempeflink lege som uten problemer hjelper meg når jeg har behov for det.

Jeg ga forresten fra meg viruset jeg hadde til Marit, så hun har vært sykmeldt i over en uke nå. Feber og bronkitt. Håper hun kommer seg såppas at hun kommer seg på jobb fra og med i morgen.

Denne uka har jeg ferie, og det er egentlig godt. Men mens andre bruker ferien sin på å dra til syden har jeg brukt min på vasking av hus. Og det er greit (og ikke minst økonomisk), men jeg må innrømme at tanken på en uke i syden frister... I går var jeg med Marit, Maya og mamma til IKEA. Vi hadde en kjempekoselig dag sammen. Maya koste seg i småland, som er hennes høydepunkt på IKEA, og vi "voksne damene" fikk gått rundt og sett og shoppet. Vi inntok lunsjen i resturanten, og Maya fikk brukt opp gaverkortet sitt på en is :) En vellykket dag med andre ord :)

Nå skrev jeg litt om håndarbeid i forrige innlegg her, og lurer på om jeg skal begynne å ta bilder av ting jeg produserer. Kanskje jeg kan opprette en egen blogg, hvor jeg kan legge inn bilder av produksjonen min... Jeg er ikke så langt unna å kjøpe meg symaskin om dagen, og da rekner jeg med at det kanskje blir litt sying også. Nå om dagen sitter jeg og strikker en lilla bolero, som jeg tror blir fin om den blir ferdig. Planen er å bli ferdig med den til farmors 80-årsdag, slik at jeg kan bruke kjolen jeg kjøpte på januarsalget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar