tirsdag 13. april 2010

Det er vår :)

Nå har våren inntatt Trøndelag på alvor. Etter påska, og all jobbinga der var unnagjort, ble det plutselig finvær. Det startet egentlig påskeaften. Jeg og Nils var ute og gikk tur i 1 1/2 time :) Det er ikke værst til meg å være. Men så skal det sies at jeg og Maria har vært superflinke med trening i det siste også da.

Etter påska har det vært litt jobbing, litt fri og ganske bra vær ute :) Bilen er vasket både innvendig og utvendig og er klar for vår og sommer. Jeg har igjen å skifte dekk... eller det er vel strengt tatt ikke jeg som har igjen å gjøre det, men pappa :p Rekner med vi tar det til helga eller noe :)

av store hendelser har det vært lite egentlig. Marit begynner å bli ferdig med den værste flyttinga på jobben, noe som har tatt på, så på søndag hentet jeg Maya, så Marit kunne få noen etterlengtede timer i sofaen. Maya ble med meg på gården til Nils. Her var det vedproduksjon på gang, og Maya var fornøyd med å få stå i hengeren og kaste vedskiene nedi sekken de skulle nedi. Hun fikk også være med å kjøre traktor, og var knallfornøyd med det. Nils lurte på hvem som hadde sluppet på henne penger, for hun jabber konstant, og det er de utroligste ting som kommer ut av henne hehe. I allefall så hadde hun fortalt til Marit at Nils hadde latt henne kjøre traktor alene (noe som så klart ikke stemmer)

Nå skal jeg på afrodans på 3T, før jeg skal ta en liten rassia her i huset. Vurderer sterkt å vaske vindu, men lurer på å ta det i forbindelse med bytte av gardiner. Jeg vil ha noen nye, men har ikke funnet de jeg vil ha enda, så får se litt.. Men det er nok av andre husarbeidsoppgaver å ta seg til, så jeg er ikke avhengig av å vaske vindu for å få tida til å gå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar