tirsdag 23. november 2010

Advent

Nå er vi inne i den første adventsuka. Det er ikke første søndag i advent før på søndag nå denne uka da, men jeg syns adventstiden er så koselig, så her har vi startet den litt før. Skal legge på litt duker, og få ordnet med speilfatet jeg hadde i fjor nå i dag, så alt er klart til helga :) Tror det blir koselig. For alle "julegale" kan jeg anbefale www.juleglede.net Det er et juleforum hvor alle medlemmene er glade i jula, og noen startert jula allerede rett etter sommeren :)

Ellers er jeg sykmeldt for tiden. Det er kaldt, og -15 grader. Det påvirker eksemen jeg har på hendene, og legen mente det var på tide med en pause. Har jo slitt med dette i flere år nå, så jeg har god trening i slike time-outs på jobb. I går var jeg med Maya til tannlegen. Flinke modige Maya som forøvrig hadde null hull kunne godt fortelle tannlegen at "æ bruke itj tainntråd, for ho mamma huske aldri på å kjøp de te mæ sjø". Ærlig herlig, og fem år <3 Og når tante styrer skuta, kan vi også dra i barnehagen ikledd skjørt. Vi hadde på ullklær utenpå så det ikke skulle bli kaldt da :)

Ellers er det som nevnt over her kaldt for tiden. Jeg vurderer å ta med speilrefleksen ned til elva og ta noen bilder av rimete trær i dag. Syns de er såååå nydelige, og jeg angret så veldig på at jeg ikke gjorde det i fjor. Jeg er kanskje ikke så flink til å legge inn bilder her i bloggen, men skal prøve mitt beste for å få forandret på det, i tillegg til at jeg kanskje kunne ha vært flink å oppdatert her litt oftere...

1 kommentar:

  1. dåkk va så flink i går begge to!
    men de va itj heeelt greitt me den blåe ulltrøya under for den va itj de rett farge på...hehe
    sendt no veitja i vei me samma anntrekke i dag å æ...
    M

    SvarSlett