fredag 27. januar 2012

Nytt år, nye muligheter...

Da var 2012 her, og jammen er vi ikke snart ferdige med den første mnd. Det betyr jo at det bare er to uker igjen til lønn -min favorittdag :p

Året fikk en litt "flying start" med at jeg hadde litt vell nær kontakt med en beboer på jobb, og pådro meg en kraftg strekk i nakken, og to ukers sykmelding. Har hatt en del hodepine i ettertid, men håper det er over nå.

I dag har jeg et OK hode, og har en avtale med Maria om at vi skal begynne å trene sammen på 3T. Vi trente sammen for et par år siden, men så sa jeg opp medlemskapet mitt, da jeg meldte meg på forskning på sykehuset, og nå føler jeg at kondisen har stupt ganske mye nedover, og jeg må prøve å få opp både kondis og energinivå. Kan jo ikke bare bli sittende med rævva godt plantet i sofaen heller. Pappa blir 60 år på mai, og snakker om å ta med hele familien på sydentur, og da er det kanskje heller ikke noe ulempe å ha trent litt, så kanskje man ikke ser ut som en hvalross på land når man ligger på stranda.... Noe jeg føler jeg har sett ut som de siste årene.
Jeg har også savnet å trene, savnet å være med aktiv enn det jeg har vært det siste året, så det skal bli godt å komme i gang...

Jeg skal prøve å være flinkere til å oppdatere her inne i løpet av året... Tror jeg da.

1 kommentar: