torsdag 29. september 2011

Høsten er over oss

Da var høsten i gang. Det er ikke så mye som skjer om dagen, annet enn jobb og husarbeid. Jeg har slitt en god del med migrenelignende hodepine, men jeg er usikker på om det er migrene, siden den medisinen jeg har fått ikke funker så godt som jeg håpet på. Legen var derimot sikker på at det er migrene jeg sliter med. Jeg har vel i snitt ett"anfall" i uka, og det begynner å bli slitsomt for humøret, og jeg føler jeg sliter med å henge med på jobb pga hodet.

Mamma og pappa var på Kreta, og hadde det supert. Jeg har fått begge til å lese "Øya", og de leser den litt synkront, så de bytter litt på hvem som har boka når. De hadde ikke vært på Spinalonga da, pga at noen andre de reiste samtidig som hadde sagt at det ikke var noe særlig utpå der. Jeg vil ut dit en gang uansett. Jeg var på værnes og hentet de da de kom hjem, og de var 11 timer forsinket, så de landet kl 03.20 i steden for 16.50 som var planen. Dette var pga flygelederstreik i Hellas. Hellas sliter vel en god del økonomisk, og har en gjeld som er mangedoblet brutto nasjonalprodukt, men det påvirker vel ikke turiststedene i så stor grad som fastlandet, selv om det altså var streik på Kreta.

Ellers er det som jeg sa blitt høst. Det er kjempefint med høstfarger ute, men regnet har satt en liten stopper for lysten til å gå ut... I dag har det vært kjempefint, og jeg har hatt fri da. Jeg har vært en tur til Bente og spist lunsj og pratet litt :) Kjempekoselig!

Og så er jo bilen min inn til reperasjon for tiden. Den har en bulk i ene kanalen som har begynt å ruste. Det må gjøres nå før det blir for galt, for da kan det bli dyrt. Jeg leverte bilen i går før jeg begynte på jobb, og skal hente den igjen i morgen før jeg går ut i arbeidshelg :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer. du har vunnet en pakke med tran-gele-gugg...
    Kom å hent...

    SvarSlett